PDA

View Full Version : Hallo!

ViViV
13th April 2011, 11:22
Hello, everyone! My name is Victoria and I'm from Russia. I'm currently finishing my education at the University and in three months I'm getting my BA degree! I love studying languages, my favorite are English - it's almost like my native language for me, German - oh, to be honest it is my field of battle - that's why I'm here!, and Spanish! I just love it!
Well, so now you know the reason of me being here! I do really hope this forum will help me improve my German skills as I am sure I want to speak it like a real German ;)

Well, let's get it started!

Heide
13th April 2011, 13:09
Привет!

Wir sind froh, dass du dieses Forum gefunden hast, und heißen dich herzlich willkommen! Hier bist du genau richtig, wenn du dein Deutsch verbessern willst.

In diesem Forum gibt es schon ein paar russische Muttersprachler. Du willst dich bestimmt zuhause fühlen. :)

Gruß aus den USA

ViViV
14th April 2011, 01:52
Heide

Vielen Dank für den freundlichen Gruß! Ich bin sicher, dass ich gute Freunde hier zu finden können und dass sie mir Hilfe bei meines Deutscherlernen leisten!

Robin
14th April 2011, 04:46
Добро пожаловать!

Wenn du möchtest, dass wir Fehler korrigieren, solltest du "kw" unter deine Nachrichten schreiben. Das steht für "Korrekturen willkommen".